سلام دوستان وبلاگی عزیز ،خوب هستین؟امیدوارم شاد و سر زنده باشید .درضمن عید سعید قربان رو به همتون تبریک میگم.بعد از مدت ها به وبلاگ سر زدم .از خودم بگم شکر خوبم.وقتی به زندگی موج مثبت میفرستی بهت موج مثبت میفرستم.من حدودسال99هفدهم بهمن برای خودم آرزو هام و نوشتم با اولویتی که اون موقع داشتم بعد حدود دوسال بعد به خیلی اش رسیدم .نوشتن خوبه. برگه ارتعاش اسم و گذاشته بود هر ماه بهش نگاه میکردم و هر چقدر به آرزو هام نزدیک میشدم تیک میزدم . در آرزو هاو خواسته هام هم خواسته مادی داشتم هم معنوی .حتی شب آرزو ها اینا را هم بهشون اضافه کرده بودم صبر و کنترل خشم و فروتنی داشتن و......،امیدوارم شما هم بنویسین و تلاش کنین و به همه خواسته خاتون برسیم به مصلحت خدا.چن لحظه قبل که داشتم می نوشتم یهو بوی سوختگی کمی حس کردم و رفتم و دیدم غذای تهش سوخته ای دل غافل 5متر باهاش فاصله دارم ولی الان فهمیدم سوخته آخه تو پذیرایی داشتم فیلم می دیدم تو گوشی .فعلا . دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 10:10
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 10:10